Tematy |
Odpowiedzi |
Wyświetlone |
Ostatni Post |
---|---|---|---|
Administracja serewrami
|
10 |
0 |
Adnidaaw |
Audyt IT Warszawa
|
8 |
0 |
benia |
administracja serwerami, znacie ?
|
6 |
0 |
Zdzichu |
korepetycje z informatyki, polecicie ?
|
6 |
0 |
syrena88 |
obsługa informatyczna firm, która firma ?
|
10 |
0 |
Dresik |
spis katalogow, gdzie znajdę ?
|
9 |
197 |
Miki789 |
Outsourcing it warszawa, która firma ?
|
8 |
182 |
lary0071 |
Program do rejestracji czasu pracy, jak on działa?
|
7 |
29 |
Oliczek5 |
Nawet online helpdesk się przydaje, jak coś pilnie wyskoczy. Niektóre problemy techniczne można przecież rozwiązać tylko po zdalnym kontakcie ze specjalistą.
Właśnie nie chodzi tylko o zakup sprzętu na początek, ale o kontakt z ekspertami, żeby doradzili w dalszym, długoterminowym rozwoju. Dosłownie po roku, dwóch latach trzeba już zaplanować często nowe inwestycje.
Utrzymanie ciągłości systemu to podstawa, bo nawet jeden dzień opóźnienia w realizacji zamówień to tragedia z punktu widzenia konkurencyjności i zdolności zarobkowych.